Apakah itu FIR di dalam Premium Beautiful?? Bacalah..

FIR : Far Infrared Rays.( Sinar Infra merah jarak jauh)

Matahari memancarkan Sinar yang nampak oleh mata kita juga memancarkan sinar yang tidak nampak oleh mata kita. Salah satunya adalah sinar ultra violet dan sinar Infra Merah.

Sinar Infra Merah memiliki panjang gelombang antara 4 sampai 1000 mikron, memberi rasa hangat kepada tubuh kita ketika disinari  cahaya Matahari.


Penelitian terbaru mengenai Bioteknologi, menemui bahwa Sinar Infra Merah gelombang panjang berperanan penting dalam formasi dan pertumbuhan mahluk hidup.


Sinar Infra Merah disebut juga sebagai Cahaya Biogenetik. Semua mahluk hidup di Bumi terdiri sebahagian besar dari molekul Air dan protein yang sangat kompleks. Apbila molekul air di beri pancaran sinar cahaya matahari, maka akan terjadi suatu resonan, yang menyebabkan pengionan air tersebut menjadi ion Hidrogen dan Oksigen dengan kadar pengionan yang sangat tinggi.


Proses pengionan ini disebut sebagai pengaktifan air, jika ini terjadi dalam tubuh manusia, maka akan meningkatkan secara luarbiasa metabolisme sel dan proses pembuangan sisa metabolisme sel menjadi lebih aktif dan efektif sehingga menghasilkan perkembangan sel yang menakjubkan.


Boleh anda  bayangkan jika anda memakai Premium Beautiful yang memancarkan Far Infrared yang sama seperti ini?

Sayangi diri anda....

Untuk maklumat berkenaan Premium Beautiful hubungi  :  amir  0195772844 

No comments:

Post a Comment